wtorek, 17 września 2013

Jagdherren Pils

Po kilku dniach przerwy spowodowanej znanym i lubianym stanem świadomości typu "Grypa" wracamy do dalszych testów ciekawych napitków.
Tym razem na nasz stolik trafiła butelka piwa Jagdherren Pils produkowanego przez niemiecki browar Würzburger Hofbräu.
Niestety aparat nam się rozładował więc dzisiejsze fotki są dosyć mizerne bo wykonywane telefonem.

She: Podoba mi się zapach tego piwa gdyż jest mocno chmielowy z lekką nutą cynamonu. Kolor jest jasny słomkowy przez co piwo całkiem ładnie prezentuje się zarówno w kuflu jak i w małej szklaneczce. Piwo jest średnio nasycone dwutlenkiem węgla i jest bardzo klarowne bez widocznych osadów. Jeżeli chodzi o smak to z pewnością możemy je uznać za orzeźwiający. Piwo jest mocno goryczkowe i ma trochę żelazisty posmak. Wyczuwam również delikatny posmak cynamonu.
Moja ocena: 7/10

He: Zapach tego piwa jak to w przypadku pilsów jest mocno chmielowy i troche żelazisty/ziemisty. Jestem pod dużym wrażeniem koloru zarówno piwa jak i koloru piany. Szkoda tylko że wspomniana piękna piana nie trzyma się tak długo jakbym tego oczekiwał. Piwo w smaku jest mocno goryczkowy z silną nutą chmielu i wyczuwalnym cynamonem. Jest bardzo klarowne i co mi osobiście się w nim podoba to fakt że gorycz na dłuższy czas pozostaje na kubkach smakowych
Moja ocena: 6.5/10


Resume:
Aromat: 5/10
Prezencja: 7/10
Kubki smakowe : 6/10
Cena: nieznana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz