sobota, 7 września 2013

Zacne Miodowe

Do tego trunku podeszliśmy z bardzo dużą dawką rezerwy.
Piwo zacne miodowe to "wynalazek" serwowany przez sieć sklepów "Kum-Kum"


She: Hmmm....co tu dużo pisać jaka cena taki produkt. Piwo ma bardzo słaby zapach niestety szkoda że nie miodowy a bardziej spirytusowy. Moc ukryta w trunku 5,8% sugeruje że na pewno znajdą się smakosze piwa Zacnego. A co do jego "Zacności" piwo ma bardzo ładny kolor miodu gryczanego. Piana praktycznie nie istnieje a zawartość dwutlenku węgla też jest dosyć licha. Co do smaku dominuje smak miodu gryczanego co moim zdaniem jest ok, szkoda tylko że napitek jest podbarwiony a wręcz przeładowany cukrem i spirytusem. Więcej nic dobrego nie powiem bo właściwie nie ma co....
Moja ocena: 3.5/10

He: Ładnie rzecz ujmując za 1.99 PLN cudów ciężko się spodziewać. Podobał mi się posmak miodu gryczanego, ale bardzo nie podobał mi się posmak obleśnego cukru i taniego spirytusu. Przez to piwo jest moim zdaniem praktycznie zdyskwalifikowane i co najwyżej znajdzie swoją niszę wśród smakoszy którzy idą na ilość nie na jakość. Zapach poza wszechobecnym spirytusem jakiś niby jest ale ciężko określić właściwie czym to piwo pachnie. Nie podoba mi się że po paru minutach piwo nie miało praktycznie żadnego gazu a od samego początku piana też jakby była kompletnie nieobecna. Umówmy się zawsze mogło być gorzej ale "Zacne" wcale nie jest zacne i szału nie robi.
Moja ocena: 3.5/10

Cena: 1.99 PLN (do nabycia tylko w sieci sklepów "Re-Re-Kum-Kum"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz